Παναγιώτης Μερτύρης: Ήμουν είμαι και θα είμαι ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣTΗΝ ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΑΡΑ.. Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Παναγιώτης Μερτύρης: Ήμουν είμαι και θα είμαι ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣTΗΝ ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΑΡΑ..

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 4 Μαΐου 2015 | 5:03 μ.μ.

MERTIRISDILOSI

Επειδή τις τελευταίες ημέρες έχουν φθάσει στα αυτιά μου διάφορες φήμες περί επανασχολησης μου με τον ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟ θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους μου ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται για δυο λόγους.

Ο πρώτος είναι ότι είμαι υπέρμαχος της άποψης ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά όταν κάνουν το κύκλο τους στη διοίκηση θα πρέπει να αποχωρούν και να παραχωρούν τη θέση τους στους επόμενους και 7 ολόκληρα χρόνια που ήμουν στη διοίκηση πιστεύω ότι δεν είναι λίγα.

Ο δεύτερος και κυριότερος λόγος είναι συναισθηματικός και αφορά τον χαμό του ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΙΟΥΡΚΟΥ του ανθρώπου που αυτό που δημιουργήσαμε στην ομάδα ο ίδιος αποτελούσε τον ΘΕΜΕΛΙΟ ΛΙΘΟ,και πιστεύω ότι δεν υπάρχει καλύτερο περιουσιακό στοιχείο για αυτή την ομάδα από τις ακαδημίες των 160 παιδιών που παραδώσαμε στην νέα διοίκηση κάτι που δεν είχε ποτέ ο Παλληνιακός σε αυτό το μέγεθος και αξία,αλλά και όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά που αγωνίζονται σήμερα στην Α’ ομάδα με αρχηγό τον εξαιρετικό προπονητή και άνθρωπο Παναγιώτη Χριστοφιλέα που είναι τιμή για μένα που συνεργάστηκα μαζί του επί 4 χρόνια, και επειδή είναι προσωπική μου επιλογή ο ερχομός του στην ομάδα είμαι περήφανος για αυτόν.

Τέλος να γνωρίζουν όλοι ότι ήμουν είμαι και θα είμαι ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΑΡΑ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...