Ζωή Βαρέλη-Στεφανίδη: Στηρίζω Π.Μερτύρη για να φύγει το κατεστημένο.... Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Ζωή Βαρέλη-Στεφανίδη: Στηρίζω Π.Μερτύρη για να φύγει το κατεστημένο....

Written By Παλλήνη Press on Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 | 1:18 π.μ.

Εεεεειπ, πατριώτη! Είμαστε κι εμείς εδώ. Εσύ ψηφίζεις κι εγώ λούζομαι την επιλογή σου. Τα εκλογικά ποσοστά δεν βγαίνουν ερήμην σου βρε! Κάποιοι φωστήρες ‘συνεργούν’ στο τελικό τους άθροισμα. Κάποιοι που μονίμως δηλώνουν “δεν το έκοβα το κουλό μου από την ρίζα”: Τότε, ρε γαμώτο, γιατί βγαίνουν όλοι αρτιμελείς από το παραβάν;

ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ..

Κάνω μια βόλτα στον δήμο μου να “θυμηθώ” την γειτονιά μου. Πως την κόβω; Καλή, κακή, όμορφη, ψιλοχάλια, αεράτη, μπριόζα, ψηλή με λεπτούς αστραγάλους; Βρώμικη; Ελεεινή; Παρατημένη; Μες το σκουπιδαριό και το σκατό του ντόμπερμαν; Με διαλυμένα πεζοδρόμια και σπασμένα πλακάκια; Να αντιστοιχούν 5 κατάγματα ανά συνταξιούχο που προσπαθεί να περάσει απέναντι; Με την παιδική χαρά να αποτελεί κίνδυνο – θάνατο για το παιδί μου; Με τα έξοδα αδιαφανή και υποπτούλικα; Με το σχολείο ρημαγμένο; Με το δρόμο μου μπάτε σκύλοι αλέστε από ασφάλεια; Με τον δήμαρχο να γκρινιάζει για τα φράγκα, αλλά να ‘χει κάνει και κάτι εκδηλωσουλες – υπερπαραγωγή με χρηματοδότηση από το πουθενά; Κάνω μια βόλτα στον δήμο μου. Στη γειτονιά μου. Στο τετράγωνό μου. Και μετά μπαίνω παραβάν.(Ε.Α)

Στηρίζω Π.Μερτύρη για να φύγει το κατεστημένο, για να δείξω οτι δεν τα έκαναν καλά αυτοί που είχαν το δήμο στα χέρια τους και όταν δεν τα κάνουν καλά πρέπει να φεύγουν και να δοκιμάζουμε άλλους..Ετσι απλά...

 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...