Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος: «Να προσφέρω τις γνώσεις μου και τις δυνάμεις μου στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου» Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος: «Να προσφέρω τις γνώσεις μου και τις δυνάμεις μου στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου»

Written By Παλλήνη Press on Πέμπτη 10 Απριλίου 2014 | 10:55 μ.μ.

panagiwtakopoulos

Ονομάζομαι Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος. Γεννήθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά από γονείς ομογενείς με καταγωγή από την Μεσσηνία. Είμαι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών και έχω ειδικευθεί στην Καρδιο- Θωρακοχειρουργική.

Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία Κουτσομανιώτη, καθηγήτρια Αγγλικών και έχουμε μία κορούλα 8 χρονών. Μένουμε στην Παλλήνη από το 2005. Εργάζομαι ως Ειδικευμένος Καρδιοχειρουργός στο Νοσοκομείο “Ο Ευαγγελισμός” των Αθηνών, κατέχοντας σήμερα τον βαθμό του  Επιμελητή Α’.

Στην  μέχρι σήμερα προσωπική  και επαγγελματική  μου σταδιοδρομία πάντα  είχα γνώμονα τις ανθρώπινες αξίες. Η απλότητα, η λογική, οι ηθικές αρχές και η αξιοπρέπεια  αποτελούν  τους βασικούς κανόνες στην ζωή μου. Κύριος στόχος μου είναι η  εξασφάλιση της ποιότητας και της βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των  συμπολιτών  μου, ειδικότερα των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων. Η καθημερινή μου στάση και πορεία  το επιβεβαιώνουν.

Έχω λάβει πολλές τιμητικές διακρίσεις και βραβεύσεις. Μεταξύ αυτών, από την Ευρωπαϊκή Ένωση για μελέτες και εφαρμογές στην ποιότητα στον χώρο της υγείας, καθώς και το 1ο Βραβείο σε Παγκόσμιο Συνέδριο της Καρδιοχειρουργικής για εφαρμογή πρωτοπόρας καρδιοχειρουργικής τεχνικής.

Η συμμετοχή μου στα κοινά της Παλλήνης, ξεκινά εδώ και δύο χρόνια με συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Παλλήνης από την θέση του αντιπροέδρου. Σκοπεύω να συνεχίσω με την συμμετοχή μου στα κοινά προσδοκώντας στην εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος στον Καποδιστριακό Δήμο Παλλήνης, προσφέροντας τις γνώσεις μου και τις δυνάμεις μου στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου.

Αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Παναγιώτη Μερτύρη και να συμπορευτώ μαζί του στον συνδυασμό «Ανθούσα- Γέρακας- Παλλήνη, Πόλεις για να ζεις».
Ο λόγος του, η  πορεία και οι πράξεις του αποδεικνύουν πως  μπορεί να ηγηθεί μίας ομάδας νέων ανθρώπων που θα προσφέρουν στον Δήμο της Παλλήνης. Μαζί πιστεύω ότι μπορούμε να πορευτούμε και να επιλύσουμε τα προβλήματα της πόλης μας, δημιουργώντας μία πόλη καλύτερη για μας και τα παιδιά μας.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος,

Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος

Ιατρός Κάρδιο-Θωρακοχειρουργός

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...