Γιώργος Ζάβρας: «Αγαπώ τον τόπο μου μου και θέλω να προσφέρω» Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Γιώργος Ζάβρας: «Αγαπώ τον τόπο μου μου και θέλω να προσφέρω»

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 15 Απριλίου 2014 | 10:32 μ.μ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η Παλλήνη είναι ο τόπος που γεννήθηκα και μεγάλωσα και στον οποίο κατοικώ από το 1972.

Είναι ο τόπος μου!!!! Είναι ο τόπος στον οποίο απόκτησα  τους φίλους μου και δημιούργησα  την οικογένειά μου.

Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Παλλήνης το 1989, κατόπιν σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο MEDITTERANEAN COLLEGE και, με γνώμονα ότι η γνώση και η εξέλιξη δεν τελειώνουν ποτέ, σήμερα σπουδάζω Οικονομικά και Δημόσια Διοίκηση στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Είμαι παντρεμένος με την Οικονόμου Βαρβάρα, καθηγήτρια πιάνου-διευθύντρια της μουσικής σχολής «Ηχοσύνθεση» και έχω δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και τη Μάγδα 14 και 12 ετών, τα οποία φοιτούν στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης.

Επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι στον τομέα εξοικονόμησης ενέργειας και LED φωτισμού ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας  BIG SOLAR LED του ομίλου  ΜΠΗΤΡΟΣ και έχω και μια μικρή μεταφορική εταιρία. Επίσης έχω εργαστεί τα τελευταία 5 χρόνια στις αστικές συγκοινωνίες.

Σήμερα  είμαι  ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ του Α.Ο  ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ στον  οποίο ήμουν και Ποδοσφαιριστής.

Δυστυχώς στη πάροδο των χρόνων πολύ λίγα πράγματα έγιναν στον τόπο μας .Η ΑΝΘΟΥΣΑ Ο ΓΕΡΑΚΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΛΛΗΝΗ  μπορούν και πρέπει να γίνουν ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ.

‘Οντας αυτοδημιούργητος  γνωρίζω πολύ καλά ότι για να επιτευχθεί ένας στόχος, χρειάζεται επιμονή, υπομονή ,πείσμα και εργατικότητα. Αυτά είναι και τα στοιχεία που με έκαναν να συγχρωτιστώ με τον Παναγιώτη Μερτύρη και τον συνδυασμό  ΑΝΘΟΥΣΑ ΓΕΡΑΚΑΣ ΠΑΛΛΗΝΗ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ , και να δηλώσω πως ΣΤΗΡΙΖΩ ΟΛΟΨΥΧΑ   την υποψηφιότητα του για το αξίωμα του ΔΗΜΑΡΧΟΥ .


Ο Παναγιώτης  είναι τίμιος, ειλικρινής, καλός  σύζυγος και πατέρας , σεμνός, εργατικός πάντα αφοσιωμένος σε αυτό που καλείται να κάνει και δεν εφησυχάζει αν δεν το υλοποιήσει. Αυτό όμως που τον  καθιστά μοναδική επιλογή για όλους μας είναι πως ο Παναγιώτης Μερτύρης δεν είναι ο Πολιτικός παλιάς κοπής .Είναι σύγχρονος αυτοδιοικητικός ,ντόπιος πετυχημένος επιχειρηματίας  .
Είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας  που θα σκύψει πάνω από το πρόβλημα και θα δώσει το είναι του για να επιλυθεί.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ…..

Γιώργος Ζάβρας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...