ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΛΚΙΤΖΗΣ: ΚΑΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ!!! (ΜΕΡΟΣ 3o - Φωτογραφίες) Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΛΚΙΤΖΗΣ: ΚΑΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ!!! (ΜΕΡΟΣ 3o - Φωτογραφίες)

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014 | 2:15 π.μ.

Πριν από 6 μήνες περίπου και χωρίς να ακούσει τις σκέψεις και τις προτάσεις του ΦΕΣ « η Κάντζα» που ζει τα καθημερινά προβλήματα της πόλης αλλά και έχει υποβάλλει συγκεκριμένες προτάσεις – λύσεις για τα προβλήματα, ξεκίνησε ένας οργασμός κινητικότητας με ασφαλτοστρώσεις (κάποιοι από τους δρόμους που ασφαλτοστρώθηκαν είχαν προταθεί από τον Σύλλογό μας απλά γιατί είχαν καταστραφεί εντελώς) και κατασκευή πεζοδρομίων..
Από τον Σύλλογό μας τέθηκε αμέσως στο Δήμαρχο το πρόβλημα σχετικά με την κατασκευή των πεζοδρομίων ότι η κατασκευή αυτών ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο (ενώ του εστάλησαν όλοι οι σχετικοί κανονισμοί – οδηγίες):
1. έλλειψη προσβασιμότητας στις υποδομές, υπηρεσίες και αγαθά, είναι αντισυνταγματική πράξη και γεννά δικαίωμα αγωγής (άρθρο 21 παράγραφος 6 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ορίζει ότι τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν τη αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στη κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας») ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΑ.
2. Ν. 2831/2000 (ΦΕΚ 140 Α’) Ο εν λόγω Νόμος (Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός) επιβάλλει την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στους κοινόχρηστους χώρους και σύμφωνα με το άρθρο 28 παρ.8 κατά τη διαμόρφωση ή ανακατασκευή των κοινόχρηστων χώρων των οικισμών, που προορίζονται για την κυκλοφορία των πεζών, όπως των πλατειών, των πεζοδρόμων, εφόσον το επιτρέπει η μορφολογία του εδάφους, επιβάλλεται να εξασφαλίζεται η δυνατότητα πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες.. καθώς επίσης και : Ν.3542/2007 (ΦΕΚ 50 Α’),
3. Απόφαση Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ αρ. 52488/16-11-2001 (ΦΕΚ 18 B’), Με την ανωτέρω απόφαση προβλέπεται ότι όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι οικισμών (πλατείες, πεζόδρομοι, πεζοδρόμια κλπ) πρέπει να διαμορφώνονται ή να ανακατασκευάζονται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε αυτούς η δυνατότητα πρόσβασης των ΑμεΑ. Επιβάλλεται δε η Ελεύθερη Ζώνη Όδευσης ενώ οποιαδήποτε εξυπηρέτηση (σήμανση, φύτευση, αστικός εξοπλισμός κλπ) τοποθετείται υποχρεωτικά εκτός της ελεύθερης ζώνης όδευσης. Σύμφωνα με το άρθρο 6 της ίδιας απόφασης ορίζεται ότι παραπάνω κατασκευές γίνονται σύμφωνα με τις Οδηγίες Σχεδιασμού «Σχεδιάζοντας για Όλους» του Γραφείου Μελετών για ΑμεΑ του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Στις ανωτέρω Οδηγίες Σχεδιασμού και ειδικότερα στο κεφάλαιο 2, για τα υφιστάμενα ρυμοτομικά σχέδια προτείνεται:
α) για δρόμους πλάτους 12,00μ., ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου 2,05μ. στο οποίο περιλαμβάνονται 0,20μ. για αρχιτεκτονικές προεξοχές, 1,50μ. για ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών και 0,35μ. για την τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης, προστατευτικών κιγκλιδωμάτων και την κατασκευή κρασπέδου
β) για δρόμους πλάτους 9,00-12,00μ. υποχρεωτικό πλάτος 2,05μ.
γ) για δρόμους πλάτους 6,00-9,00μ. ελάχιστο πλάτος 1,50μ.
(όσο και το πλάτος της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών )και επιθυμητό τα 2,05μ.
δ) για δρόμους πλάτους μικρότερου των 6,00μ. η πεζοδρόμηση.
Για την επίτευξη των παραπάνω ελάχιστων διαστάσεων πλάτους συνιστάται η μείωση του οδοστρώματος, όπου αυτό είναι δυνατό, σε όφελος των πεζοδρομίων και η κατά αποστάσεις απόδοση στο πεζοδρόμιο χώρου σε βάρος της λωρίδας στάθμευσης ,προκειμένου σε αυτό το χώρο να τοποθετηθεί ο απαραίτητος αστικός εξοπλισμός. Σχετικές λεπτομέρειες και τυπικά σχέδια βρίσκονται στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ
Για να ανταποκριθούν οι διάδρομοι κυκλοφορίας πεζών και ΑΜΕΑ στο στόχο τους θα πρέπει να σχεδιάζονται υπολογίζοντας όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την μορφή τους.
• Τα πεζοδρόμια πρέπει να διατάσσονται και από τις δύο πλευρές οδού με παρόδια δόμηση.
• Ακόμη και αν παρόδια δόμηση υπάρχει μόνο από τη μία πλευρά, θα διατάσσεται από την απέναντι πλευρά πεζοδρόμιο ελαχίστων διαστάσεων.
• Πεζοδρόμια δεν διατάσσονται μόνο σε πεζόδρομους ή σε οδούς με κυρίαρχο χρήστη τον πεζό (ήπιας κυκλοφορίας, πεζο-ποδηλατόδρομους).
• Σε οδούς με ταχύτητα κυκλοφορίας 40 χλμ/h και άνω είναι απαραίτητο να χωρίζονται οι επιφάνειες κίνησης των πεζών από το οδόστρωμα με προστατευτικές λωρίδες πρασίνου, κιγκλιδώματα ή θωράκια με ελάχιστο πλάτος 0,5 μ.
• Ως ελάχιστο πλάτος επιφάνειας συνοδευτικού πεζόδρομου με ροή αιχμής πεζών 10 πρόσωπα/ 15 λεπτά, ελεύθερη από κάθε άλλο στοιχείο εξοπλισμού της οδού, ορίζεται το 1,50 μ.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΙ ΕΚΤΡΩΜΑ ΕΓΙΝΕ:

κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση

91011

12

13

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΛΚΙΤΖΗΣ: ΚΑΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ!!! (ΜΕΡΟΣ 1ο - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΛΚΙΤΖΗΣ: ΚΑΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ!!! (ΜΕΡΟΣ 2ο ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΜΠΑ & ΠΑΡΚΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΝΤΖΑΣ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...